Andretti kávézó-pizzéria - a referencia (?)

Az egyik jelentős vendéglátóipari gépforgalmazó cég, az Andretti bemutatóterme a Váci út külső részén található. Kék 'PIZZA' neon villog a jellegzetes épület sarkán, betérésre csábítva. Lehet, hogy már jóval régebben leválasztották a helyiség felét székekkel-asztalokkal - amikor 2009-ben náluk jártam gépeket nézegetni, még nem ilyen elrendezés volt, csak kávézóra emlékszem.


Elég különös ötlet egy forgalmazó főhadiszállását részben vendéglátóhelyként üzemeltetni (a honlapon referencia kávézónak nevezik), de van benne ráció: meg lehetne mutatni, miként lehet a saját gépekkel példamutató pizzát sütni.
Önkiszolgáló módon pultnál kell rendelni és fizetni, a pizzák 1000-1500 Ft között vannak. A drágábbak közül választok (capricciosa, 1500 Ft). Az üzlet hátsó részében készül a pizza, amit azért asztalhoz hoznak.
A látvány hamar lelohasztja reményemet, hogy a minőség kárpótol a giccses-zavaros berendezésű, nem túl otthonos környezetért. Ilyen pizzákat bő 10 évvel ezelőtt adtak az átlag budapesti helyeken, ma már a léc ennél feljebb van.
A tészta közepesen vastag, alig hólyagos, nehéz. A szósz inkább csak festékként van jelen, ahol egyáltalán érzékelhető belőle valami (a vastag sajt alatt), oreganóval erősen felütött ketchupre hajaz. A legnagyobb baj a sajttal van, azt felülre szórták, nem kis mennyiségben, így ápol, eltakar és megfojt: a tészta természetesen nem sül meg alatta tökéletesen, mire a sajt már megbarnul.
Biztos van, aki az ilyen lekapott sajttal koronázott, nyúlós tésztájú kerek-olasz-melegszendvicset kedveli, ennek is van előnye: lassan hűl ki...

www.andretti.hu
(látogatás időpontja: 2014. X. 15)

2 megjegyzés:

  1. A pizzájukat láttam, de nem kívántam meg, fagylalt-kínálatuk (a töltőanyagok ellenére) sokszínű, és kellemes.
    Mackóúr

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én nem láttam (a pizzát), így megkívántam. :)
      Fagyizni kellett volna, elég meleg volt hozzá.

      Törlés