Csősztorony - az utolsó somlói a szabadban

Vámolás után a Gyömrői útról az Örs vezér tér felé tartottam, novemberi verőfényben. A Maglódi úthoz közeledve templomszerű építmény tűnt fel jobboldalt, majd egy libanapokat hirdető tábla. A különös épület mellett kerthelyiség is látszott. Visszafordultam a körforgalomban.


És beültem a Csősztorony kertjébe. November második hete volt, kora délután és a napon legalább 20 fok.
Szerintem egyetlen ételből is lehet következtetni a konyha képességeire/szándékaira. A somlói alapján a Csősztoronyba visszatérnék enni mást is. Kellően szaftos állagú, nagyjából minden szükséges összetevőt megfelelő minőségben tartalmazó desszertet kaptam 690 forintért a cappuccino mellé. Egyedül a sajátosan édes-sós-savanykás, viszont csokoládéízt alig produkáló - flakonos - öntet húzta le az élvezeti értékét. Szerencsére nem öntöttek rá sokat.


Jut eszembe, az idei első kerti üldögéléskor is somlóit és cappuccinót rendeltem.
Micsoda begyepesedett marha vagyok.

www.csosztoronybisztro.hu
(látogatás időpontja: 2013. XI. 8)

2 megjegyzés:

  1. Hmmm... bátor ember vagy, hogy be mersz ülni ismeretlen helyre bármiért is....:) Üdv, Caipi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem esett semmi bajom. Esetleg a csokiöntet leírásáért rám küldhetnek még valakit, például egy csőszt. :)

      Törlés